Monday, January 9, 2012

Last Day in 2011

31 December 2011. Amazing day baby. Pukul 12 lebih aku dah siap. Excited gile nak plessing baju couple baru tu. Pukul 1 lebih Mamat ambik dekat rumah. Wah si Atyn dress up hot siak. Duduk depan dengan Mamat lagi. Sweet gitu Nora Danish Dengan Dafi. Then sampai Skudai dalam pukul 1 45. Lepak dengan Panda aku ni sampai kol 2 baru Mamat sampai. Kate nak tukar baju tapi sama je. Then gerak pergi bandar. Fuhh ramai gile bole? Masuk dalam bersepah budak baju masuk dalam. Err. Then, jalan2 cari kasut sekolah aku. Ingat nak pakai everlast je.Ternampak pulak TOMS. Tak macam bersinar2 mata aku dengan Atyn kan. Haha. Aku tanya abang handsome tu size 38. Punya la lama dia kat dalam last2 keluar cakap size dah habis. Merah tak merah pulak kan muka aku. Yang Atyn bukan main happy dia sebab aku tak dapat beli TOMS tu. Cubit kau kang. Sama dengan gemok ni. Lepas tu pegi makan dekat J.Co. Sedapnye dapat donut favourite aku. Thank you B. Habis makan, gedik dengan Atyn kejap. Gosh! ada adegan suap menyuap pulok. Haha. Sweet gila. Then dorang cakap nak tengok wayang. Sementara dorang beli tiket, aku dengan Atyn pegi toilet. Pegi toilet 3 minit je yang dekat setengah jam tu melencong tngok kasu TOMS tu dengan Atyn. Tak puas hati beb selagi tak dapat TOMS tu. Then aku ambik jugaklah. Size 39. Besar sikit je takpe kot. Yang Atyn tak puas hati nak jugak beli. Last2 dia pun takde size. Haha padan muka aku pakai dulu. Yang si gemok ni asyik call je tanya dekat mana. Bila tanya balik taknak jawab pastu nak naik angin. Aku tak hilang mana pun la. Lepas tengok wayang jalan tak tahu nak pegi mana. Terserempak dengan Meor Haha. Wahhh licin gile muka kau. Suci ye, Haktuihh. Mamat kata dia lapar so ingat nak pegi McD je. Sekali ambik kau manusia da macam semut jumpa gula. Then dorang kate makan kat luar.Mamat berhenti dekat Skudai. Aku tak tahu nama tempat ni tapi masa kecik ibu slalu bawak g sini. Seronok dapat makan time2 magrib kan. Haha bila lah nak dapat hang macam ni kan sayang.

Hey, that's the surprise for you darl <3

Gosh! Sweet memory ever! <3

Look at the shirts & anklet :D 
*Tertonggeng2 Atyn amek gambar ni.

                                                               XOXO,    
Elly



No comments:

Post a Comment